Thursday, March 8, 2007

gevär efterlyses

om jag hade haft ett gevär hade tre representanter för patriarkatet dött igår. pang bom död. efter att ha spenderat 24 h mer eller mindre sängliggande vågade jag mig ut på min balkong. min vistelse där blev dock inte lång ety patriarkatet fick syn på mig. patriarkatasen befann sig på en balkong två våningar nedanför min balkong och snett mitt emot mitt hus. hur fan kunde de ens få syn på mig?! har läst online om den här biologistsubban i göteborg som hävdar att patriarkatet inte är lämpade att ta hand om barn på grund av att de har sämre vinkelsyn eller nåt. bullshit! patriarkatets otäcka ögon lyckas alltid hitta mig även fast jag gömmer mig på min balkong.

i en lite mer allvarsammare ton. inte ens i mitt hem är en fredad zon. detta är solklart en av de allra värsta sakerna med detta land. jag får paniiiiiiiiiik.

3 comments:

  1. Stackars stackars Linda som är sjuk av längtan och saknad... ;-)
    Och DESSUTOM utstirrad av patriarkatet i bygden. Hoppas du stirrade tillbaks eller gjorde någon obscen gest, typ tummen upp...

    ReplyDelete
  2. Hej!

    Jag förstod inte riktigt vad det var för hemskt dessa partriarkatas hade gjort? Vad som framgår av inlägget satt dom snällt på sin balkong och råkade bara titta upp där Linda satt.

    Jag vet inte riktigt hur lagarna är over there men här tror jag iaf bestämt att man inte dömer ut dödsstraff hit o dit bara för att folk råkar snegla åt fel håll...?

    ReplyDelete
  3. snegla åt fel håll?! på tusen mils avstånd lyckades de få syn på mig. ställde sig sedan o ropade o pekade åt mitt håll. detta får jag stå ut med hela tiden var jag än är. i mitt hem vill jag bara ha frid.

    ReplyDelete