Tuesday, October 6, 2009

Könshår

Det är bara ett år sedan jag skrev det här.

Nu ryktas det till min stora glädje att den här filmen slår ett slag för könshårets vara och här tas frågan upp (kommentarerna är det mest intressanta). På sistone har jag också till min stora glädje noterat att det på SATS blivit mycket större mångfald i det här med könshår.

De här kan vara bland det mest komiska jag sett på länge:


Jag antar att jag under de senaste femton åren borde ha sett massor av rakade kön med tanke på hur modet sägs vara. Men faktum är att jag aldrig har mött en snopp à la brazilian. Och så länge jag gick i skolan såg jag aldrig nån i omklädningsrummet med mer än på sin höjd ansad bikinilinje. Vad säger övriga djävulskvinnor och andra läsare?

1 comment:

  1. i denna delen av världen förefaller brazilian snopp vara högsta mode. rätt trevligt för en hårfobiker.

    ReplyDelete