Saturday, August 6, 2011

Nätdating

Igår var jag på date. Nätdate. Träffade kalastrevliga mammor (å en pappa om än väldigt kort ska tilläggas) å fina barn på fin men enkel picknick. På kvällen åt vi middag på goda vänners balkong å jag fick om å om igen förklara hur kvinna egentligen vågar träffa såna kvinna inte känner så här. De undrade om jag hade nån escape plan förberedd eller så. Det hade jag inte om nån undrar. Å jag kände inget behov av nån heller.  Fint med en ny date om två veckor. För min del funkar dock inte fredag för då åker Edith å jag till Skåne så jag hoppas det kan bli tis, ons eller tors i stället...

1 comment:

  1. Haha, escape plan! Underbart i alla fall, att du inte kände ett behov av att fly från oss. Men klart vi byter dag då, jag bara tog en på en höft. Tror någon annan inte kunde torsdag så då får det bli onsdag!

    ReplyDelete