Friday, October 28, 2011

Afrikas horn, Afrikas horn, Afrikas horn

Stod jag å tänkte på i Triumphbutikens provrum.

- Du har ju en sluttande byst.
Sa expediten.

Nä du skojar.
Tänkte jag å började fundera på om inte bystar av naturen är just sluttande. Men vad fan vet jag. Jag jobbar ju med hiv, inte med att sälja bhar.

Så mycket hängig hud som ska förpackas in i bh numera. En mkt större storlek än jag väntat mig/önskat blev det. Blä.

Hon försökte sälja på mig en kärringbh med beteckningen minimizer. Jag övervägde en rak höger.

5 comments:

  1. Haha.. du är så rolig. Och bäst!

    ReplyDelete
  2. Ja vad betyder det? Konstigt konstigt. Å mest trist att vara förpassad till dyra underklädesbutiker numera.

    ReplyDelete
  3. Till skillnad från typ E-types dansare och Janet Jackson som har bröst som står rakt ut... Annars har nog alla kvinnor jag känner till sluttande bröst. Är förresten icke-sluttande bröst något att sträva efter?

    ReplyDelete
  4. Ja kvinna undrar fortfarande...överväger gå in i butiken å visa upp de enorma melonerna om jag ammar igen...

    ReplyDelete