Sunday, October 9, 2011

Den här helgen

Fredag efter jobbet smyger det sig på. Halsont. Feber. Huvudvärk. En liten cheetah som sovit uselt ett par nätter. Lillebror å fina V på besök. Jag i frossa. Solrosen får göra allt hemma. Cheetahn pigg å sjövild på dagarna. Jag matt. Ingen fest på lördagen som planerat. Söndag å det börjar sakta bli bättre. Typiskt. Sjuk på helgen. Frisk när det är jobb. Fast solrosen säger att jag varit ännu argare om jag varit sjuk på jobbdagar.

Imorgon bitti åker solrosen å cheetahn till Bohuslän en vecka. Jag ska teambuilda med jobbet. Nåt gestaltningstjosan. Har inte varit ifrån cheetahn så långe förut. Fem dagar. Tror det blir bra. Framför allt för cheetahn att hänga med farmor, farfar, kusinfamilj å katterna på landet. Å jag kanske kan jobba undan å samla lite flex.

Nu alvedon å Djurgårdspromenad med lunch på Blå porten.

No comments:

Post a Comment