Tuesday, February 21, 2012

Sånt vi inte har bildbevis på

Cheetahns nya grej är att vilja bli buren alternativt få sitta högt upp på typ diskbänken bland knivar, mixrar, varma grytor å annat livsfarligt. Hon vill INTE vara på golvet när nån grejar med nåt högre upp.

Så om kvinna t ex står vid spisen med nåt som inte kan lämnas utan kräver ständig omrörning, å därför inte omedelbums kan lyfta upp cheetahn - då drar hon i ens byxor. Å drar. Å drar. Tills byxorna är vid knäna. Då drar hon i trosorna. Tills de också är vid knäna. Å igår gick hon logiskt nog vidare till att dra sin mamma i könshåret.

6 comments:

  1. Det finns en anledning till att jag är mycket nöjd med att ha byxor med dragsko som går att knyta.

    ReplyDelete
  2. hahaha, vilken syn. jag skrattar på mig. (och typ kissar på mig också för det är sån jag är just nu)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mm, klättra du upp i trädet utanför så får du se...funderar ibland på om de med stora balkongerna mittemot spanar.

      Delete
  3. Hohoho, dagens bästa. Heja cheetahn!

    ReplyDelete