Friday, September 28, 2012

Det som fortfarande gäller är vacker och lycklig och just nu kjol med särskilda veck

Seså, det är bara att se å lyssna här nu direkt.

Norrländska kvinnor alltså. Ursäkta min generalisering. Det finns säkert en hel del ruttna exemplar. Men dem jag möter visar sig väldigt ofta vara praktexemplar. Barnmorskan jag skrev om häromdan. Therese som är en av mina klokaste å roligaste vänner å som dessutom bondar med cheetahn. Å så Annika Norlin som jag inte känner personligen då alltså. Minns när cheetahn var liten bebis å oharmonisk en dag. När vi dansade till Säkert blev hon knäpptyst å alldeles lugn. Finns fler men kommer inte på nu.


PS. Om jag nån gång skulle bli rik eller berömd eller av nån annan anledning bli föremål för nån viktig intervju. Då skulle jag vilja att Anna Charlotta Gunnarsson eller Mark Levengood var den som intervjuade mig.

PSS. Jag har ett likadant halsband som AN.

PSSS. Ja jag borde gå men köttet är svagt.

2 comments: