Tuesday, September 11, 2012

Matkontot

Jag tror att jag räknade fel när jag skrev att vi spenderat 4000 på 8 dagar. Det var nog snarare 3000. Mycket ändå förstås. Men inser att vi då hade köpt rätt mycket som skulle räcka längre fram. Å sånt som blöjor, toapapper, tvättmedel etc. Kanske inte helt rättvist att behandla det som mat. Ica-kontot snarare.

Sånt här äter jag också:
Gulbetor, tomater å svamp (Eller snarare: vilka rotfrukter å grönsaker du råkar ha hemma). På med olja å italiensk salladskrydda. Salt å peppar. Smula över fetaost å ät med en avocado. Mums.

2 comments:

  1. Ja, det handlas ju en hel del i matbutiker som inte är mat vilket gör det svårare att hålla koll på matkostnaderna

    ReplyDelete
    Replies
    1. Precis. Å en massa vi inte skulle "behöva" som godis å sånt som slinker ner... Men men. Huvudsaken är att jag vill få en överblick var pengarna går.

      Delete