Monday, January 21, 2013

Vecka 9

Saker jag känner mig arg över:
- En tv som lyser fult i ett fult hus med fula väggar som vi åker förbi.

- Att en personal på flygplatsen försöker gå före oss i kön för att hjälpa en annan resenär som ska till samma destination som vi. Jag skriver försöker för jag har inga hämningar utan förklarar bestämt hur det ligger till och att vi också väntat länge (bakom en fem-tonårs-barns-familj som ska fira jul i Miami med varsin golfväska å diverse andra bagage) å att vi därför gärna behåller VÅR plats i kön och går först. Jag är kanske inte vänlig, men faktiskt inte ovänlig heller. Inuti är jag dock bitter över att inte hinna med en croissant innan planet lyfter.

- Att jag ska behöva skriva ut bagagelapp själv på flygplatsen (annan flygplats än den förra).

Med andra ord är jag nog rätt hormonell. Jag tänker att det är så här det känns att ha PMS.

No comments:

Post a Comment