Saturday, February 16, 2013

Vecka 15

Sorry. Jag är lite gnällig för tillfället. 

Huvudvärken från helvetet är här. I snitt varannan eftermiddag får jag blixtrande huvudvärk som inte vill ge med sig. Sova middag är nästan det sämsta botmedlet för jag känner mig bara skakig å groggy när jag vaknar. Vila funkar oftast men hur lätt är det? Varannan dag ska jag hämta en livlig cheetah kl. 16, kanske handla, laga mat osv. Å varannan dag ska jag jobba igen allt det jag inte hinner de dagar jag går 15.30.

Sover uselt på nätterna. I början, typ 22/23-03 är det ok men därefter vaknar jag av minsta lilla. Öronproppar hjälper inte. Solrosen som rör sig, små ljud från gatan osv. Allt väcker mig. Jag vaknar ofta ordentligt innan cheetahn så när hon kommer vid sjutiden går vi upp. Vidrigt är det. När jag var gravid med cheetahn sov jag jättebra å mycket.

Å så kissandet. Känns som att jag behöver kissa prick hela tiden. Å det är supersvårt att verkligen kissa ordentligt. Måste kolla att det inte är urinvägsinfektion.

Ska göra det på tisdag å få lyssna på hjärtat också. För säkerhets skull eftersom jag inte går upp i vikt. Alla prover var dock bra senast å just magen börjar ju synas så bör inte vara nån fara. 

Jag sa ju att jag var gnällig. Så gnäll inte på mig. 

No comments:

Post a Comment