Wednesday, April 10, 2013

Vecka 20-22

Tiden går. Magen växer. Jag ligger på plus 4 kg jämfört med pre-preggovikt. Fast hann gå ner två kg i början också. Så 6+ i barnmorskeperspektiv. Har börjat på gravidyoga. Valde ett ställe nära hemmet med bra träningstid. Men tyvärr är det inte så bra. Gillar inte upplägget eller lärarens sätt. Är säkert individuellt så ska inte exemplifiera/svartmåla. Tränade på SATS under förra graviditeten å de hade en superbra gravidyogaklass som tyvärr inte ges nu. Men alltid skönt att gå iväg å träna lite förstås. Ryggontet som jag kände av ett tag har gett med sig igen. Kalasbra. Lite halsbränna ibland.

Gillar att äta allt. Särskilt indiskt. Särskilt croissanter. Solrosen har uppskattat ut att jag kommer lägga minst 800 kr på croissanter från pressbyrån under graviditeten. Har syndat några gånger med sånt som ank-/gås-lever å getost. Smuttat lite lite rödvin men väl i munnen tycker jag mest att det smakar surt.

ZZZZzzzzzzz så extremt ospännande inlägg.

Är det att det är andra gången? Att jag inte lägger märke till saker på samma sätt å inte tänker lika mycket på det kanske?

Jag är i alla fall himla nöjd med att jag känner en liten ny cheetah göra akrobatiska övningar dagligen.

No comments:

Post a Comment