Sunday, September 29, 2013

Säg är det konstigt att man längtar bort nån gång?

Jag hade egentid idag mellan 12.45 å 16.05. Såg en finsk film på bio med en kompis. Hann dricka te också. Mycket trevligt. Å bebisen hade inte ens behövt äta när jag var borta men bara varit nöjd i selen. Good enough.

I övrigt idag:
- Slog cheetahn kullerbytta ner i golvet från en köksstol.
- Klippte cheetahn hål i ett par av sina byxor. Sannolikt inspirerad av Lotta på bråkmakargatan.
- Råkade solrosen tvätta cheetahns rumpa med handsprit i stället för olja. Pumpflaska som pumpflaska.
- Började jag dagen med att konstatera att jag hade ammat minst fem gånger mellan 23.30 å 07.00. 

Med andra ord ett under att jag höll mig vaken på bion.

Nu är jag hemma å ammar bebisen igen. Bebisen som sex veckor gammal är lika tung som cheetahn var vid tre månader.

No comments:

Post a Comment