Thursday, January 5, 2017

Torsdag i bild

Mitt favoritte. Köpte det ev första gången jag var i London på gymnasiet. Köper alltid med mig från England men har inte varit där på länge nu så nu beställde jag på nätet. Inklusive en plåtburk. Låter kanske som nån livsstilsbloggare nu men jag njuter av varje kopp. Och av min sons julljusstake. Tror ni att han kan utveckla verksamheten i Nusnäs?

Lifehack. Att servera mat med pinnar eller på pinnar för att få barn att äta. Diskar dessa gojor varsamt för att kunna återvinna.

Årets julpysselskörd redo för nedpackning.

Hackspett, talgoxe och koltrast! 

Fick feeling och förberedde kyckling satay och lagade stor laddning av min favoritsoppa http://www.dn.se/mat-dryck/recept/morotssoppa-i-thailandsk-ton/ Laga den! Hatar stökkök och att fixa i kök i allmänhet numera så det här var en bedrift.

Kunde nöjd slå mig ner med soppa och Skam! 

Sen promenad och kompletteringshandla. Förskolehämtning. Middag. Diska. Meditation. Kex och te. Nu på schemat: Fixa. Natta. 


No comments:

Post a Comment