Friday, August 18, 2017

Skönhetslistan

Vilken produkt skulle du ta med dig om ditt hus brann?
Ingen. Förutom alla levande varelser i huset skulle jag möjligen försöka rädda min nallebjörn. 

Om du skulle kunna skapa en egen magisk skönhetsprodukt, vad skulle det vara för en? 
Nåt, typ en magisk knapp, som gjorde att man slapp tvätta ansiktet och borsta tänderna på kvällen. Eller en allt-i-ett-ansiktskräm som gav garanterat mjuk och slät hud.

Vad är ditt bästa skönhetstips?
Ha på sig sånt, kläder och smink, som man är bekväm och trivs i. 

Jag är på ett oöndligt uppdrag efter den perfekta...
Ansiktskräm och foundation för atopisk och fräknig hud.

Hur många skönhetsprodukter tar det dig för att göra dig i ordning?
"I ordning" är ju en definitionsfråga... Men en vanlig morgon efter dusch: deo, body butter, ansiktsolja, serum, kräm med karbamid, kräm med SPF, foundation, puder, mascara, tandkräm. 

Favoritmascara just nu? 
En från Loreal som heter nåt med million lashes. 

Mitt senaste köp inom skönhet?
Ett gäng produkter från The Ordinary är på väg. Ska bli himla spännande att testa pga hajpat.

Vilken skönhetsprodukt rekommenderar du alltid?
Eucerin 5% karbamid. Den skulle vara den första produkt jag köpte ny av efter att mitt hus brunnit ner. 

No comments:

Post a Comment